-
Reklamacje i zwroty
Zwroty
W ciągu 14 dni od daty otrzymania możesz zwrócić towar bez podawania powodu.
Towar powinien być w stanie nienaruszonym i zwrócony w całości wraz ewentualnymi gratisami, z oryginalnym opakowaniem i ewentualnymi plombami zabezpieczającymi oraz ulotkami informacyjnymi.
Towar powinien być w stanie nienaruszonym i zwrócony w całości wraz ewentualnymi gratisami, z oryginalnym opakowaniem i ewentualnymi plombami zabezpieczającymi oraz ulotkami informacyjnymi.
Koszty wysyłki zwrotu ponosi Klient.
Formularz zwrotu dołączony jest do wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia.
Paczki wysyłane za pobraniem i z wysyłką kurierską nie będą przyjmowane.
Paczki wysyłane za pobraniem i z wysyłką kurierską nie będą przyjmowane.
Biżuteria wykonywana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego.
Reklamacje
Na podstawie Artykułu 556 Kodeksu Cywilnego przysługują Klientowi ustawowe uprawnienia wynikające z rękojmi. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi, jeśli sprzedany Towar ma wady fizyczne.
Aby złożyć reklamację skontaktuj się ze sklepem - shop@eunoia.pl.
Otrzymasz formularz reklamacji, który należy odesłać wraz z reklamowanym towarem na wskazany w formularzu adres.
Otrzymasz formularz reklamacji, który należy odesłać wraz z reklamowanym towarem na wskazany w formularzu adres.
Rozpatrzenie reklamacji zajmuje 14 dni od daty wpłynięcia wniosku reklamacyjnego.
Reklamacji nie podlegają mechaniczne uszkodzenia i te, wynikające z naturalnego zużycia lub niewłaściwego użytkowania produktu.
Koszty wysyłki ponosi klient.
Produkty nieobjęte gwarancją mogą zostać odświeżone za dodatkową opłatą. Odświeżenie może oznaczać wymianę nici i zagubionych/uszkodzonych mechanicznie elementów, tylko w przypadku dostępności, gdy będą one dostępne "od ręki". Cena odświeżenia ustalana jest indywidualnie.